Αναζήτηση Προϊόντων

Αναζητήστε το όνομα ή τον κωδικό του προϊόντος

Αποτελέσματα Κατηγοριών:

Αποτελέσματα Προϊόντων:

Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα με αυτά τα κριτήρια
Προχωρημένη Αναζήτηση
Νέος Πελάτης
Είστε νέος πελάτης; Καλως ήρθατε!
Εγγεγραμμένος πελάτης
Είστε ήδη μέλος; Συνδεθείτε:
clock icon Δευτέρα - Τετάρτη: 10:00 - 18:00, Τρίτη - Πέμπτη - Παρασκευή : 10:00 - 21:00 και Σάββατο 10:00 – 16:00, Κυριακή Κλειστά
cart icon
0
0.00€
Το καλάθι σας είναι άδειο
Χρόνος Παραλαβής
Παρακάτω θα βρείτε συχνές ερωτήσεις σχετικά με τον χρόνο παράδοσης της παραγγελίας σας:
 

1. Πώς θα εντοπίσω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Την επόμενη εργάσιμη μέρα από την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε σχετικό email και μήνυμα στο κινητό σας για την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Κατά την αποστολή της παραγγελίας θα λάβετε νέο email και μήνυμα για τον Τρόπο Αποστολής της παραγγελίας σας, δηλαδή την εταιρεία ταχυμεταφορών( για αποκριάτικα είδη) ή το πρακτορείο μεταφορών( για αντικείμενα μεγάλου όγκου)
όπου θα συνοδεύτε από Αριθμό Αποστολής (Voucher). Κατ αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να εντοπίσετε σε ποιο στάδιο παράδοσης βρίσκεται το δέμα σας.

 

2. Ποίοι είναι οι τρόποι αποστολής;

Συνεργαζόμενες Εταιρείες Ταχυμεταφοράς:
  • ΕΛΤΑ COURIER εντός και εκτός Αττικής
Η αποστολή γίνεται στην διεύθυνση της επιλογής σας.

 

3. Ποίοι είναι οι χρόνοι παράδοσης;

Για τα Αποκριάτικα Είδη:

Χερσαίοι προορισμοί:
3 έως 4 εργάσιμες ημέρες από την εξόφληση της παραγγελίας.
 
Νησιωτικοί προορισμοί:
4 έως 5 εργάσιμες ημέρες από την εξόφληση της παραγγελίας.

Για τα Χριστουγεννιάτικα Είδη:
 
Χερσαίοι προορισμοί:
2 έως 3 εργάσιμες ημέρες από την εξόφληση-επιβεβαίωση της παραγγελίας.

Νησιωτικοί προορισμοί:
3 έως 4 εργάσιμες ημέρες από την εξόφληση-επιβεβαίωση της παραγγελίας.
 
Για τα Έπιπλα Κήπου
 
Χερσαίοι προορισμοί:
2 έως 3 εργάσιμες ημέρες από την εξόφληση-επιβεβαίωση της παραγγελίας.
 
Νησιωτικοί προορισμοί:
3 έως 4 εργάσιμες ημέρες από την εξόφληση-επιβεβαίωση της παραγγελίας.
 
 

4. Καθυστέρηση Παραγγελίας

Το ηλεκτρονικό κατάστημα Myseason.gr δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις των παραδόσεων των παραγγελιών σας, που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της ή συνιστούν γεγονότα ανωτέρας βίας, όπως προβλήματα στο οδικό δίκτυο, έντονα καιρικά φαινόμενα, απεργίες κ.τ.λ.
 
Φίλτρα