Βρίσκεστε εδώ: Όροι Χρήσης
Πότε θα Παραλάβω
Βρίσκεστε εδώ: » Όροι Χρήσης »
1. Πώς θα εντοπίσω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
Την επόμενη εργάσιμη μέρα από την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε σχετικό email και μήνυμα στο κινητό σας για την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Κατά την αποστολή της παραγγελίας θα λάβετε νέο email και μήνυμα για τον Τρόπο Αποστολής της παραγγελίας σας, δηλαδή την εταιρεία ταχυμεταφορών( για αποκριάτικα είδη) ή το πρακτορείο μεταφορών( για αντικείμενα μεγάλου όγκου)
όπου θα συνοδεύτε από Αριθμό Αποστολής (Voucher). Κατ αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να εντοπίσετε σε ποιο στάδιο παράδοσης βρίσκεται το δέμα σας.
2.Τρόποι Αποστολής
Συνεργαζόμενες Εταιρείες Ταχυμεταφοράς:
ΕΛΤΑ COURIER εντός και εκτός Αττικής
EASY MAIL COURIER σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
SPEEDEX COURIER στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Η αποστολή γίνεται στην διεύθυνση της επιλογής σας.
3. Χρόνοι Παράδοσης
Αποκριάτικα Είδη
Χερσαίοι προορισμοί
2 έως 3 εργάσιμες ημέρες από την εξόφληση της παραγγελίας, σε περίπτωση αντικαταβολής 2 ημέρες.
Νησιωτικοί προορισμοί
3 έως 4 εργάσιμες ημέρες από την εξόφληση της παραγγελίας,σε περίπτωση αντικαταβολής 3 ημέρες.
Χριστουγεννιάτικα Είδη
Χερσαίοι προορισμοί
2 έως 3 εργάσιμες ημέρες από την εξόφληση-επιβεβαίωση της παραγγελίας.
Νησιωτικοί προορισμοί
3 έως 4 εργάσιμες ημέρες από την εξόφληση-επιβεβαίωση της παραγγελίας.
Έπιπλα Κήπου
Χερσαίοι προορισμοί
2 έως 3 εργάσιμες ημέρες από την εξόφληση-επιβεβαίωση της παραγγελίας.
Νησιωτικοί προορισμοί
3 έως 4 εργάσιμες ημέρες από την εξόφληση-επιβεβαίωση της παραγγελίας.
4. Καθυστέρηση Παραγγελίας
Το ηλεκτρονικό κατάστημα Myseason.gr δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις των παραδόσεων των παραγγελιών σας, που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της ή συνιστούν γεγονότα ανωτέρας βίας, όπως προβλήματα στο οδικό δίκτυο, έντονα καιρικά φαινόμενα, απεργίες κ.τ.λ.